2013年3月23日星期六

扒房糸列一:The Steak house winebar + Grill @洲際

每逢大時大節,出街食飯真是避得就避,以防一肚氣,但生日都要出去食餐好掛~
自從一間相熟法國餐廳由Soho降grade到MK,之後另一個做chef的朋友又冇在某私房菜做之後,去年開始的生日飯便要頭痛一下..
去年我生日,我俾兩間扒房俾錢嗰個選,結果佢選咗洲際酒店basement的The Steak House Wine Bar + Grill〜
那天被安排坐在"扮chef table"的枱(open kitchen 隔離)~




餐牌是有LED backlight 的電子board,係幾得意的,但開始想order 時笑容可恭的waitress 姐姐竟然給我一個情天pigpig的消息:今日冇Dry Aged Steak!!!x1000000...
真係想喊咁滯,唯有點咗個十八安的New York Strip 囉~
頭盤order了一個熱海鮮盤,好普通,又好細,唔係好值我覺得~








我的心靈"洋蔥湯"~都ok好飲




Side Dish 點了洋蔥圈,好大個圈~




在主角出場前又有遊戲時間,首先是一set不同背景出產地身份味道的海盬〜




跟住又攞盒刀俾你自選,我選了把純正刀(全把也是不銹鋼的)




好了,主角上塲,十八安分兩份~








味道...
竟然..
有點失望...
可能實在期望過高,又或者我地唔識食吧,我只能說是普通,唔夠juicy(已經是Medium rare),又唔係好重牛香肉味~
(忽然間好掛住Ruth Chris..)
Anyways,食埋甜品喇~








揸車回家時,滿䐉question mark,點解一間"肥膏人星星"價錢又幾貴的Steak House,塊牛扒
對於我地來說味道咁普通?係咪我地d大鄉里唔識食..
於是幾個月後佢生日到我俾錢我作了另一個選擇,一於行過對面(因為冇代客拍車或停車場),又再一次的扒房冒險..待續
Nana

沒有留言:

發佈留言